Jdi na obsah Jdi na menu

corvette

Corvette C6 se vyznačovala novou karoserií s odhalenými světlomety, přepracovanou geometrií zavěšení, větším prostorem pro cestující, větším motorem V8 o objemu 5 967 ccm (364,1 cu in; 6,0 l) a vyšší úrovní kultivovanosti. [4] Je o 5,1 palce (13 cm) kratší než C5 , ale rozvor se zvětšil o 1,2 palce (3 cm). Je také o jeden palec (2,5 cm) užší. Nový motor LS2 má výkon 400 k (298 kW) při 6 000 ot./min a točivý moment 400 lb⋅ft (542 N⋅m) při 4 400 ot./min. Stejně jako C5 se zavěšení Corvette C6 skládalo z nezávislých nestejno dlouhých dvojitých příčných ramen s příčnými sklolaminátovými jednolistovými pružinami a volitelnými magnetoreologickými tlumiči .

https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvette_(C6)

Corvette je vybavena počítačově podporovaným řazením převodů (CAGS), které zavazuje řidiče řadit z 1. převodového stupně přímo na 4. rychlostní stupeň, když pracuje při nižších otáčkách. To zvyšuje EPAodvozená spotřeba paliva, což umožňuje kupujícímu vyhnout se placení daně „žrout plynu“ . Odznaky GM byly do vozu přidány v roce 2006.

Počínaje modelovým rokem 2008 dostala Corvette nový motor, LS3 . Se zdvihovým objemem zvýšeným na 6 162 ccm (376,0 cu in; 6,2 l), [6] byl výkon zvýšen na 430 hp (321 kW) při 6 500 otáčkách za minutu a točivý moment 424 lb⋅ft (575 N⋅m) při 4 600 otáčkách za minutu, neboli 436 hp (325 kW) a 428 lb⋅ft (580 N⋅m) s volitelným vakuově ovládaným výfukovým ventilem. [7] Předchozí převodovka Tremec T56 na manuálních Corvettech byla v modelovém roce 2008 nahrazena novou verzí, TR6060. [8]Manuální modely Corvette nyní měly vylepšené řazení řazení; automatický model byl nastaven pro rychlejší řazení a (podle Chevroletu) zrychluje z 0 na 60 mph (97 km/h) za 4,0 sekundy, rychleji než jakýkoli jiný sériově vyráběný automatický model Corvette. [9] Od roku 2008 bylo řízení revidováno pro lepší pocit a kola byla aktualizována na nový pětiramenný design. [9] Poslední Corvette C6, bílý kabriolet 427, byla dokončena 28. února 2013. [10]